Pomoc techniczna

Pomoc techniczna dotycząca naszych aplikacji dostępna jest dla licencjonowanych Użytkowników posiadających ważną subskrypcję wsparcia aktualizacyjnego i technicznego programu, którego pomoc ma dotyczyć.

POMOC E-MAIL(24h/7 dni w tygodniu)Adres e-mail: plsoft@plsoft.pl
POMOC TELEFONICZNA(dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00)Telefon: +48 533-64-62-88
POMOC W SIDZIBIE FIRMYpo uprzednim umówieniu wizytyAdres: Sopot, Al. Niepodległości 645 B (domofon nr 41)
POMOC ZDALNApo uprzednim kontakcie telefonicznymW razie potrzeby możemy połączyć się z Państwa za pomocą programu pozwalającego na podłączenie się w czasie rzeczywistym z Państwa komputerem. W tym celu należy pobrać aplikację ze strony: AeroAdmin – DARMOWE oprogramowanie pulpitu zdalnego, łatwe zdalne połączenie pulpitu (klikamy duży pomarańczowy przycisk) i z folderu: Pobrane otwieramy (uruchamiamy) program: AeroAdmin.exe

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie image-1-1024x348.png

POMOC ONLINE (wybierz program, aby uzyskać listę pomocy technicznej):

Drzewo genealogiczne

Drzewo krewnych

Drzewo rodziny

E-recepta/E-skierowanie

Gabinet lekarski

Moje kolekcje (oraz inne aplikacje z tej serii)

Moi przodkowie

Wachlarz przodków